Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Przedszkolaki na ,,Farmie Iluzji"

Utworzono dnia 14.06.2021

Dnia 10 czerwca przedszkolaki wraz ze swoimi Paniami wybrały się na wycieczkę na Farmę Iluzji do miejscowości Mościska. Wyprawa była nie tylko atrakcją i okazją do dobrej zabawy - był to również prezent z okazji Dnia Dziecka.

Po przyjeździe na miejsce zostaliśmy bardzo ciepło i serdecznie przywitani przez przewodnika. Następnie podążyliśmy swoim szlakiem zwiedzania. Każdy oglądany obiekt, przeżywane doznania wzbudzały w dzieciach wiele emocji. Ogromne wrażenie zrobiła na naszych przedszkolakach Latająca Chata Tajemnic. Po wejściu do środka chaty czuliśmy się tak, jakbyśmy wkroczyli do zaczarowanego świata. Wszystko jest tam inne niż z pozoru się wydaje. Woda pokonuje siłę grawitacji i płynie do góry, a kule bilardowe same znajdują drogę do łuz. Na szczególną uwagę zasługuje wiszący w powietrzu kran, z którego na okrągło tryska woda. Duże wrażenie wywarł również na nas stół i krzesła Olbrzyma, przy którym dorosły człowiek wydaje się być krasnoludkiem. Byliśmy także w wiklinowym labiryncie, z którego wyjście było nie lada wyczynem. Zwiedziliśmy również Pałac Cieni, w którym dzieci doskonale radziły sobie z odgadnięciem bajek. Z wielką radością przejechały się westernowym pociągiem.

Ze świata iluzji przeniesliśmy się do rzeczywistości, a dokładniej na polanę, gdzie wesoło spędziliśmy czas z animacyjną papugą. Zabawa z nią była wyśmienita. Miło spędzony czas na Farmie zakończyliśmy smakowitym obiadem. Pełni niesamowitych wrażeń i emocji szczęśliwie poróciliśmy do przedszkola. Wszystkie przedszkolaki były bardzo zadowolone z wyjazdu.