Aktualizacja kont Rodzica i Ucznia w Dzienniku VULCAN
W związku ze zmianami w Dzienniku, każdy Rodzic i Uczeń będzie musiał samodzielnie – bez udziału Szkoły - zaktualizować swoje konto w Dzienniku.
Wraz z udostępnieniem nowej wersji Dziennika VULCAN, aplikacja Dzienniczek VULCAN została wycofana ze szkoły. Nowa aplikacja mobilna eduVULCAN jest dostępna wyłącznie dla użytkowników konta eduVULCAN. Konto zwykłe nie ma do niej dostępu. Aby korzystać z nowej aplikacji mobilnej, konieczna jest zmiana przez Ucznia lub Rodzica wyboru konta zwykłego na konto eduVULCAN.
Poniżej znajduje się link do portalu Vulcan ze wszystkimi potrzebnymi informacjami jak zaaktualizować konto na dzienniku i uzyskać do niego ponowny dostęp. Zalecamy zapoznać się także z dostępnymi filmikami instruktażowymi w celu zdobycia najpotrzebniejszej więdzy dotyczących nowych aktualizacji w serwisie Vulcan.
https://dziennik.vulcan.edu.pl/szk/
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić pod nr 81 8663150.